Saturday, June 20, 2015

aku.kau.dia

coretan karut marut missi aleya at 9:01 PM
Assalamualaikum.......

Hello!!x rse ada yg baca my belog!sesungguhnya tiada.....so, im okay with that!becoz im not blogger celebrity.....Haha!!

Act, aku ni bukan lah seorang yg pndai mengarang ayat...tp ada hati nak ada akaun belog!hmmm....dah 4 tahun lebih usia belog aku ni!ntah hape2 yg aku post x tau....mengarut je!baca segala isi perut dlm belog usang ni.....membangkitkan memori aku dikala zaman dulu kala!!okeylah kan dari x de....since twitter dah mengambil alih peranan belog ni, so...aku abaikan kewujudannya....aku tgk belog2 yg aku follow pun dah lama x aktif!melainkan yg mmg2 blogger celebrity....


Oh ye, last updated aku last year, kengkonon masa tu nak rajinlah update sepanjang perjalanan aku di bumi penang!tp nan hado....busy mengalahkan rosmah bini pak jib!ehhhh
yang penting aku nak habaq kat cni, ceq lulus dlm post basic paediatric!so, aku ada sijil post basic...x delah tinggi mne achievement aku dlm kerjaya aku, tp bolehlah dari x de....oh!aku masih x de kekuatan utk sambung degree like my friends, my cousin...
Tapi, niat aku untuk aku terbang ke arab saudi masih ada..harap ada rezeki aku ke sana nanti..InsyaAllah,amin..(penuh pengharapan)

Aku nak update sikit apa yg berlaku sepanjang tahun lepas!



taraaaa......
with my buddies!kengkawan sepanjang post basic...miss them so much!muahhh


seronok dpt berkenalan dgn mereka!depa sempoiiii.....

my buddies!geng nakal...geng culas kerja!ahahaha

my housemates!geng villa irama...ni masa ferewell party..bulan pose time ni uols


Ni cerita tahun lepas, really miss all the moment!bila dapat berjumpa dgn mereka2 ni semua.....walaupun kenal beberapa bulan, they know me very well.....


Tapi, yang kelakarnya..bila kat sana..x sabar nak balik muar!sbb x sanggup nak hadapi segala exam, viva bagai..phewwww!
then, bila dah balik muar then dah masuk kje...rasa nak terbang balik ke Penang!sbb pe??hm...lau ada mood, aku akan cerita kenapa aku rasa mcm nak balik Penang semula...hewhewhew



p/s:segala pic aku amik kat insta je, senang...kekekekke

selamat menyambut bulan Ramadhan....2015!



0 kata anda:

Post a Comment

 

my life story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review