Friday, June 3, 2016

coretan karut marut missi aleya at 4:09 PM
Tak pernah terbayang Akan jadi seperti Ini pada akhirnya Semua waktu yang pernah Kita lewati bersama nyata Hilang dan sirna Hitam putih berlalu Janji kita menunggu Tapi kita tak mampu Seribu satu cara kita lewati Tuk dapatkan Semua jawaban ini Bila memang harus berpisah Aku akan tetap setia Bila memang ini ujungnya Kau kan tetap ada Di dalam jiwa Tak bisa tuk teruskan Dunia kita berbeda Bila memang ini ujungnya Kau kan tetap ada Di dalam jiwa Memang tak mudah tapi Ku tegar menjalani Kosongnya hati Buanglah mimpi kita Yang pernah terjadi Dan simpan ntuk jadi history Hitam putih berlalu Janji kita menunggu Tapi kita tak mampu Seribu satu cara kita lewati Tuk dapatkan Semua jawaban ini Bila memang harus berpisah Aku akan tetap setia Bila memang ini ujungnya Kau kan tetap ada Di dalam jiwa Tak bisa tuk teruskan Dunia kita berbeda Bila memang ini ujungnya Kau kan tetap ada Di dalam jiwa

Long time iols x menjengah belog yg sendu ni.....ada lg ke yg masih layan belog since byk socmed berlambak kat luar sne....

iols cuma nak cakap, i really2 miss my abah.....sangat2!!abah telah pergi di jemput Ilahi pada 28/09/2015....tarikh yg aku akan ingat sampai bila2.....Al- Fatihah...

Atok mak iols, satu2nya atuk yg iols ada, telah pulang ke Rahmatullah pada 16/05/2016....sepuluh tahun selepas kepergian suaminya pada 29/05/2006 sama tarikh hari lahir iols......

Tak sampai setahun aku hilang 3 org yg aku syg!
pertama, org yg ad dlm hati aku telah bertunang..aku hilang dia, aku terpaksa lepaskan dia walaupun aku rse agak sukar..
kedua, aku hilang abah....secara tiba2, mengejut.....mcm x percaya..aku terpaksa redha dgn kehilangan ini...
ketiga, arwah atok mak aku....aku perlu redha dgn ketentuan_Nya....

Ketiga2 ni, tetap akan ada dlm jiwa aku selamanya....
semoga tenang di sisiNya...dan buat si dia..aku tau kau bahagia, dan aku akan doakan kebahagiaan kau...moga aku akan temui kebahagiaan aku sendiri..Aminnn!


0 kata anda:

Post a Comment

 

my life story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review