Saturday, December 28, 2013

Makcik cum

coretan karut marut missi aleya at 9:39 AM
Aku x taulah kenapa asal je nak start menaip...aku mesti blur nak tulis pe..padahal dalam kepala otak aku ni ada mcm2 yang nak muntahkan kat dlm belog ni...uhuiiiiii!
Idea!!!idea mana?mana???puihhhh
Dahlah 2,3 kali je hapdet belog yang ntah pape ni...isi2 pun merepek merapu, aku sendirik baca pun mcm nak muntah hijau jek...bluekkkkk!pelah yang kau ngarut dlm belog ni oit.....mcm kanak2 ribena..cubelah matured cket ape yang ko hapdet tu lia oi......Dlm ni je mcm kekanak ribena, kat realiti aku matang tau dlm berfikir...kakakakkakaka!*flip hair*

As usual, aku akan hapdet belog pada awal tahun baru and penghujung tahun....x caya? g lah cek!hahahahha
Sekarang pun dah terbukti pun...aku pun x tau pasaipa...asal nak masuk tahun baru je, baru aku teringat benda alah ni...kekonon nak hapdetlah ape mission aku utk tahun baru....Lol

Okey mission utk tahun ni(2013) separuh terlaksana, separuh lagi nan hado....kakakakkaka
Yang x terlaksana tu biasalah...nak mendirikan masjid ler kn......Lol
Yang terlaksana tu...ehem!dapatlah mengurangkan segala lelemak di badan ni hah.....x de lah selim pun, tp blehlah dri x de...*pom pom*


Nak stori ni, baru2 ni aku menghadirkan diri ke majlis pertunangan my bestie...aku kawan dgn makcik ni sejak dari kolej lagi....kitorg mmg sgt close..rahsia die, rahsia aku...haha!rahsia aku..tetap rahsia aku..Lol * aku susah cket nak crita love story kat sesapa* tp kat belog ni x susah pulak ko nak dedahkan....

Back to story, aku happy bila die whatsapp aku "Lia, cuti tau 21hb 12 ni", then aku dpt agak mesti nak tunang ni....aku happy kot, finally makcik ni nak tunang...panjang jodoh die dgn incik tunang die..syukur!!!!lama okey deols kawan.....byk rintangan depa berdua ni act....berakhir kisah novel makcik ni!hahahah....Masa kat kolej dlu, aku pernah ckp, "cum,kisah cinta kau ni dah mcm crita novel tau x.aku nak buatlah novel berdsarkan kisah ko ni" info : aku x buat pun novel tu, bakat mengarang pun xde..
Haritu jumpe, makcik cum bleh cakap, "Lia, dah tahu dah ending kisah novel kau kan" Lol..die ingat lagi rupa2nya pe yang aku ckp...hehehe! *kelas ko jah, nak buat novel terus, x mo cerpen2*

Ehem..ehem!makcik cum, mohon doakan jodoh kawan ko sorang ni ea...


Act, aku nak belanja beberapa pic tunang makcik cum ni, tp semua ada kat my henset....nak pindahkan ke dlm lappy, mcm susah plak...so nanti2lah aku share! *bajet ada yang nak tengok*

Setakat ni jelah dulu aku membebel...bile2 nanti aku bebel lagi...*tata, bye-bye*



0 kata anda:

Post a Comment

 

my life story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review