Monday, December 23, 2013

Penggodam jiwa ku

coretan karut marut missi aleya at 3:33 PM
weeehoooooo!

x bleh blah dah lma x menconteng belog terus nak menggodam2...secara kebetulan, tgh ada mood nak menghapdet belog..terkeluar plak lagu adam ni hah......


Suka nok iols dgn lagu ni hah.....

"Bebaskan aku dari cengkaman mu , kerana tidak mahu dibelenggu..bla..bla..bla!!!


Ni2 hati mung dah kne godam ke Lia oit??sape yg dah menggodamnya???
Hewhewhewhew.........

Ntahlah, lately ni lain mcm aku, ada sesuatu yg dah mnerjah hati aku....
serba x kena...x tau nak mengiakan perasaan atau mengabaikannya...

Segala aku serahkan padaNya! usaha pun sudah, petunjuk telah diberi...terpulang pada aku untuk bertindak!!!

Sekarang ni, just follow the flow.......follow yor heart!nothin goes wrong..as long as u yakin he is your soulmate..!

0 kata anda:

Post a Comment

 

my life story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review