Saturday, December 28, 2013

Unexpected!!

coretan karut marut missi aleya at 1:29 PM



*Tengah amik mood nak mengarang* sesambil garu kepala dan dahi

Aku x pernah terfikir untuk jatuh suka  cinta  dengan someone ni....seriously!!!
Aku dah lama x jatuh cinta sebenarnya..last pada tahun 2005...cait!lama tu...itu zaman aku ambil diploma woih....And now that feeling is back!n sangat menyesakkan hati aku....

But this time lagi sukar untuk aku menghadapinya....

Pernah layan DVD korea My Girl x?? aku suka scene di mana heroin pergi dinner dgn 2nd hero...
Situasinya dimana heroin ni makan cili mcm tu saja, dan memberitahu 2nd hero cili ni x pedas....Penuh keyakinan heroin ni makan tanpa ada reaksi, relaks je mkn cili...2nd hero percayalah yang cili tu x pedas..HAKIKATNYA hanya heroin tu je yang tahu betapa pedasnya cili tersebut, tapi die mampu menyembunyikan hakikat sebenar itu......

Itulah yang aku alami sekarang ni!! Mampu memyembunyikan apa yang kita rasa, adalah satu perkara yang sangat 'Hebat' bagi aku.... Tapi, hebatkah????


Aku tak tahu bagaimana perasaan itu hadir...?ingat aku nak sngat ke???
Di mulut aku mampu menafikan, tp bukan pada hati...kita tidak boleh menipu diri kita sendiri......


Aku x tau samada ia satu kesilapan atau ia takdir yang telah ditetapkan sejak azali lagi...



0 kata anda:

Post a Comment

 

my life story Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review